De senare åren har vi haft en relativt dyr lokal i Stockholm. Tyvärr har det varit svårt att få medlemmarna att komma på träffarna så vi har beslutat att säga upp lokalen och satsa mer på träffar hemma hos folk eller på caféer. Det har fungerat bättre förut. På träffarna i Göteborg så har det varit mycket bättre uppslutning. Om det beror på eldsjälen Nina som är ordförande i Göteborg eller om det är en skillnad på göteborgare och stockholmare, det vet jag inte. Vad tror du?

Nu hoppas vi på större uppslutning i Stockholm när vi också kommer att ha träffar utanför stan. Det ska vara en träff i sommar men datum är inte bestämt än. Sen blir det informationsträff om Endometrios i höst. Kanske jag ska ta en träff hemma hos mig också. Det vore kul! För några år sedan hade jag fullt hus i min lilla 40kvm etta.

Vill du ha en träff hemma hos dig eller på ett café? Hör av dig till oss så hjälper vi till.

/Karin, ordförande i Stockholm