Nu på måndag startar en distanskurs i medveten andning som jag vill ge alla endo-vänner hela 50 % rabatt på eftersom jag vet hur mycket andning kan hjälpa vid smärta. Så du får gärna lägga upp bifogad inbjudan på hemsidan och kanske promota den lite, om du vill och har möjlighet.

Jag vill också passa på att erbjuda alla endo-vänner 20 % rabatt på min coachning/samtalsterapi/andningscoachning. Jag driver sedan 2008 företaget Stilla Tankar och är utbildad inom psykosyntes. Går för tillfället också en yogautbildning för att bli yogalärare vid årets slut.

Mer info finns på min hemsida www.stillatankar.com och den får du gärna länka till eftersom all matnyttig info finns där

Både vid kurs och coachning/samtalsterapi gäller att medlemmarna uppger ”endo” som kod vid bokning och anmälan så att jag vet att rabatt ska dras

Stort tack för hjälpen!