Våra kontaktpersoner i Östergötland Sara och Hanna hade en träff i Norrköping i tisdags.

Här berättar Sara om den och av hennes information framgår att det ibland kan vara lite svårt att hitta lokal och tid som passar alla.

Men det brukar ordna sig, samåkning kan vara en variant och att man är på olika orter inom en region.

”Vi var nio stycken medlemmar som träffades på en restaurang i Norrköping. Alla fick berätta lite om sin sjukdomshistoria , hur det gick till när hon fick diagnosen och hur man mår just idag. Det var många nya ansikten men det var jättetrevligt att så många ville komma och att alla vågade dela med sig av sitt liv.

Jag tyckte att det var svårt att höra vad alla sa, så till nästa gång får vi nog försöka hitta något eget rum, så vi kan säga kiss, bajs och fitta utan att någon vänder sig om och tittar på oss😉..

Var ska vi vara?

Jag kan ju exempelvis har en träff här hemma hos mig, men jag bor ju i Finspång så det är ju lite långt för er som bor i Linköping kanske?! Går dock hyggligt med bussar om jag inte minns fel.

För mig personligen underlättar det att träffas hemma hos någon för då kan jag ligga ner och så kan jag ha med mig min värmedyna :)…

Träffar kan ju även läggas på helger.

Vi tänkte ju försöka ha en ny träff var tredje månad, men nyårsaftonen förstör våra planer så vi helt enkelt ta det i 2015!

Vad sägs om mitten av januari?”

Christina Liffner